Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Motocykle » Cross » YZ125 50-lecie modelu
YZ125 50-lecie modelu

YZ125 50-lecie modelu

Stan produktu: Nowy

Cena: 36 900,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

YZ125

Aby dostać się na szczyt w motocrossie, musisz spędzić wiele godzin na torze. Musisz ciężko pracować nad swoją kondycją. I musisz mieć odpowiedni motocykl. A żaden inny dwukołowiec nie da Ci tyle radości z jazdy, co lekki i żywiołowy YZ125.
 

Zwrotność. Możliwości. Zwycięstwo.

Jazdy motocyklem YZ125 nie da się porównać z niczym innym. Dynamiczny 2-suwowy silnik o dużej mocy, superlekka aluminiowa rama oraz wyjątkowa zwrotność sprawiają, że YZ125 przyspiesza, skręca i hamuje jak żaden inny motocykl. Jego najlepszy na rynku widelec o wspaniałej charakterystyce zapewnia precyzję kierowania, która pozwala szybciej pokonywać zakręty, a tylne zawieszenie typu Monocross wybiera nierówności i ułatwia jazdę.

Kompaktowe nadwozie ułatwia przenoszenie ciężaru własnego ciała i przerzucanie motocykla, a ostra jak brzytwa stylistyka i dopasowane do całości niebieskie koła świadczą o tym, że ma w genach fabryczne, wyścigowe DNA. Odkryj najlżejszy z lekkich motocykli z silnikiem 2-suwowym. I sięgnij po sam szczyt.
 

Szybki przegląd

  • Tylne zawieszenie Monocross typu YZ-F
  • Wysokoobrotowy, kompaktowy silnik 2-suwowy o pojemności 125 cm3
  • Bardzo lekka, aluminiowa rama w formie pół-podwójnej kołyski
  • Łatwy w obsłudze mechanizm regulatora sprzęgła
  • Widelec 48 mm typu YZ-F, oddzielny układ powietrzno-olejowy
  • Łatwy w regulacji gaźnik Keihin 38 mm
  • Szersze podnóżki zapewniające większą kontrolę
  • Nowoczesne nadwozie o smukłej linii
  • Łatwiejsze utrzymanie dzięki 2-suwowej technologii silnika
  • Dostępna szeroka gama oryginalnych akcesoriów
  • Dostępny zestaw GYTR

Silnik

Typ silnika
Chłodzony cieczą, 2-suwowy, Nachylony do przodu, jednocylindrowy, Zawór membranowy z systemem YPVS
Pojemność
125cm3
Średnica x skok tłoka
54,0 mm x 54,5 mm
Stopień sprężania
8,2-10,1 : 1
Maksymalny moment obrotowy
-
Układ smarowania
Premix
Typ sprzęgła
Mokre, wielotarczowe
Układ zapłonu
CDI
Układ rozrusznika
Nożny
Skrzynia biegów
Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa
Napęd końcowy
Łańcuch
Układ zasilania
Keihin PWK38S/1

 

Podwozie

Rama
Pół-podwójna kołyska
Kąt wyprzedzania główki ramy
26º
Wyprzedzenie
109mm
Układ przedniego zawieszenia
Widelec teleskopowy typu upside-down
Układ tylnego zawieszenia
Wahacz, Wahaczowe
Skok przedniego zawieszenia
300 mm
Skok tylnego zawieszenia
315 mm
Hamulec przedni
Hydrauliczny jednotarczowy, Ø250 mm
Hamulec tylny
Hydrauliczny jednotarczowy, Ø245 mm
Opona przednia
80/100-21 51M
Opona tylna
100/90-19 57M

 

Wymiary

Długość całkowita
2137 mm
Szerokość całkowita
825 mm
Wysokość całkowita
1295 mm
Wysokość siodełka
975 mm
Rozstaw kół
1445 mm
Minimalny prześwit
363 mm
Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)
94 kg
Pojemność zbiornika paliwa
8.0l
Pojemność zbiornika oleju
0.7l
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu