Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
R1 GYTR

R1 GYTR

Stan produktu: Nowy

Cena: 130 000,00 zł

.

  • Opis produktu
  • Dane Techniczne
  • Recenzje produktu (0)

R1 GYTR


Yamaha R1 to absolutny szczyt maszyn wyścigowych w klasie Superbike. Liczne zwycięstwa w serii WorldSBK® i wielu mistrzostwach krajowych na całym świecie mówią same za siebie. Do salonów trafia właśnie R1 GYTR, którą można ruszać na tor praktycznie od razu po zakupie albo wzbogacić ją o różnorodne, opcjonalne podzespoły GYTR®, przy których doborze i montażu cennych wskazówek udzielą specjaliści znający się na wyścigach.
 

PRZYGOTOWANA DO PROFESJONALNEGO ŚCIGANIA.

Model R1 GYTR wyposażono w fenomenalny 4-cylindrowy silnik CP4 o pojemności 998 cm3 z krzyżowym wałem korbowym, który wywodzi się bezpośrednio z wyścigowego motocykla M1 wygrywającego serię MotoGP. Maszynę można kupić wyłącznie w salonach GYTR PRO. Asymetryczna kolejność zapłonu powoduje liniowe rozwijanie momentu obrotowego, co się przekłada na znakomite osiągi i lepszą przyczepność tylnego koła. Owe cechy w połączeniu z zaawansowaną programowalną jednostką sterującą ECU GYTR pozwalają jeszcze skuteczniej walczyć o pierwsze miejsce na mecie.

Nowa R1 GYTR została opracowana przy wsparciu profesjonalnych wyścigowych mechaników Yamahy. W efekcie powstał autentyczny wyścigowy superbike dopuszczony wyłącznie do jazdy po torze, którym można się ścigać od razu po wyjechaniu z salonu GYTR PRO. Wyposażono ją w przemyślany zestaw akcesoriów niezbędnych na torze oraz szereg podzespołów zwiększających możliwości wyścigowe. To maszyna, którą można wjechać na wyższy poziom ścigania.

Silnik

Typ silnika

4-suwowy, Chłodzony cieczą, 4-cylindrowy, DOHC, 4-zaworowy

Pojemność

998 cm³

Średnica x skok tłoka

79,0 x 50,9 mm

Stopień sprężania

13,0 : 1

Układ smarowania

Mokra miska olejowa

Typ sprzęgła

Mokre, wielotarczowe

Układ zapłonu

TCI

Układ rozrusznika

Elektryczny

Skrzynia biegów

Z kołami w stałym zazębieniu, 6-biegowa

Napęd końcowy

Łańcuch

Układ zasilania

Wtrysk paliwa
 

Podwozie

Rama

Aluminiowa, Deltabox, Diamond

Kąt wyprzedzania główki ramy

24°00

Wyprzedzenie

102 mm

Układ przedniego zawieszenia

Widelec teleskopowy

Układ tylnego zawieszenia

Wahaczowe, Wahacz

Skok przedniego zawieszenia

120 mm

Skok tylnego zawieszenia

120 mm

Hamulec przedni

Hydrauliczny, dwie tarcze Ø320 mm

Hamulec tylny

Hydrauliczny, z pojedynczą tarczą Ø220 mm

Opona przednia

120/70 ZR17 M/C (58W) bezdętkowa

Opona tylna

190/55 ZR17 M/C (75W) bezdętkowa

 

Wymiary

Długość całkowita

2055 mm

Szerokość całkowita

690 mm

Wysokość całkowita

1165 mm

Wysokość siodełka

855 mm

Rozstaw kół

1405 mm

Minimalny prześwit

130 mm

Masa z obciążeniem (wliczając wypełnione zbiorniki oleju i paliwa)

201 kg

Pojemność zbiornika paliwa

17,0 l

Pojemność zbiornika oleju

4,9 l

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.

Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu